Αίτημα εξοστρακισμού εν έτει 2017!

Χθες εμφανίστηκε στη μηνιαία συνέλευση του πολιτιστικού συλλόγου Βολισσού ένα μέλος του ΔΣ και έθεσε προς συζήτηση το εξής αίτημα: Να μαζέψουν υπογραφές για να με διώξουν από το χωριό. Δικαιολόγησε δε το αίτημά του αυτό λέγοντας ότι δεν είμαι Βολισσιανός και ότι δημιουργώ κλίμα υπέρ των προσφύγων στο χωριό και στην κοινή γνώμη, αφού γράφω ότι οι Βολισσιανοί έχουν δεχτεί θερμά και βοηθάνε τους πρόσφυγες, γεγονός που κατά την άποψή του δεν ισχύει. Φυσικά έλαβε τις κατάλληλες απαντήσεις από τον Πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ και το αίτημά του δεν έγινε αποδεκτό από τον Σύλλογο.

Η ιστορία αυτή έχει διάφορες παραμέτρους. Η πρώτη είναι η αστεία. Κι εγώ όταν μου το γνωστοποίησαν τα μέλη του Συλλόγου, γέλασα με την τραγική πνευματική και ψυχολογική κατάντια κάποιων, μετρημένων στα δάχτυλα ανθρώπων του τόπου, και του συγκεκριμένου εκφραστή τους στον σύλλογο.

Μετά άρχισα να αναρωτιέμαι. Άντε και το συνέταξαν το έγγραφο και μάζεψαν και υπογραφές. Με τι τρόπο θα με διώξουν μετά; Πώς θα λειτουργήσουν παρακάτω; Θα το πάνε στον δήμαρχο και θα απαιτήσουν να με εξορίσει; Θα το πάνε στον δεσπότη και θα απαιτήσουν να με αφορίσει και να με πατάξει; Θα το πάνε στην αστυνομία και θα ζητήσουν να με φυλακίσει, θα το πάνε σε λαϊκή συνέλευση και θα απαιτήσουν πυρά στην πλατεία ή θα το φέρουν σε μένα για να φιλοτιμηθώ και να τους αδειάσω τη γωνιά άμα δω και εγγράφως ότι δεν με θέλουν; Τι θα κάνουν τέλος πάντων για να ικανοποιήσουν τα ψυχικά τους τραύματα, την αμορφωσιά και τον κομπλεξισμό της ανικανοποίητης προσωπικότητας και ζωής τους; Ειλικρινά απορώ με την απύθμενη βλακεία κάποιων ανθρώπων.

Φυσικά ένα τέτοιο έγγραφο αν το συντάξουν, θα είναι για μένα ένα βραβείο που θα επιχειρήσω να το αποκτήσω και να το κορνιζώσω στο σπίτι μου. Και μόνο που το εκστομίζουν ως αίτημα και επιθυμία τους να με διώξουν από το χωριό λόγω που υποστηρίζω τους πρόσφυγες, αποτελεί για μένα σημάδι ότι δεν έχω αποκτηνωθεί σαν τους ίδιους. Ελπίζω όμως να διώξουν και το μισό χωριό μαζί με μένα, αφού άλλοι κάνουν μαθήματα στα προσφυγόπουλα, άλλοι τους εφοδιάζουν με αυγά, με κρέας, με φρούτα, άλλοι τους φτιάχνουν βασιλόπιτες, άλλοι τους φέρνουν ρούχα και παπούτσια, άλλοι τους διαθέτουν τα σπίτια τους και τους φιλοξενούν, και τους κάνουν και τα έξοδα της διατροφής. Εκτός αν τους αρκεί να την πληρώσω εγώ για όλους αυτούς τους ανθρώπους που στέκουν αλληλέγγυοι και με ανθρωπιά απέναντι στους πρόσφυγες ή αν θεωρούν ότι εγώ τους ξεσηκώνω, πράγμα που δεν ισχύει φυσικά αφού πριν από μένα, κάποιος άλλος χωριανός φιλοξένησε πρώτος μια προσφυγική οικογένεια, αλλά επειδή αυτός ανήκει σε εύπορη και παραδοσιακή οικογένεια του χωριού, δεν τα βάζουν μαζί του!!!

Επειδή όμως η ιστορία δεν αρχίζει τώρα αλλά έχει παρελθόν, αφού με διάφορες αφορμές, πχ επιχειρούμενα τσιμεντώματα δικτύου μονοπατιών ή μπαζώματα του προστατευόμενου υδροβιότοπου της περιοχής, θέματα στα οποία αντιδρώ φυσικά, έχουν ξανά στο πρόσφατο παρελθόν οι ίδιοι άνθρωποι εκφραστεί και κινηθεί απειλητικά εναντίον μου, με φράσεις όπως θα σε διώξουμε από το χωριό, θα σε φτιάξουμε καλά, θα σε τακτοποιήσουμε, θα σε βρει άδικη ώρα, και άλλες τέτοιες, αποφάσισα να δημοσιοποιήσω την υπόθεση αυτή σήμερα, που έχω πια και μάρτυρες της επιθυμίας τους αυτής, να με εξοστρακίσουν, όλα τα μέλη και τον πρόεδρο του ΔΣ του Πολιτιστικού Συλλόγου Βολισσού και να ζητήσω από τον εισαγγελέα προστασία από ανθρώπους που προφανώς χρίζουν ψυχολογικής υποστήριξης διότι εκτός από το διασκεδαστικό της υπόθεσης, υπάρχει και το σοβαρό της.

Προφανώς ό,τι συμβεί σε μένα και στα τριγύρω από μένα αντικείμενα και πρόσωπα και άλλα ζωντανά, είναι φανερό ότι θα έχει συγκεκριμένους φυσικούς ή ηθικούς υπαίτιους και θα πηγάζει από την αμορφωσιά και τα κόμπλεξ των συγκεκριμένων ανθρώπων.

Be Sociable, Share!

20 thoughts on “Αίτημα εξοστρακισμού εν έτει 2017!

  1. Ας υπογράψουμε όλοι, εδώ, να δουν τι έχουν να αντιμετωπίσουν εφόσον παρανομούν κάνοντας διώξεις, κι αν πας στον εισαγγελέα να τους καταγγείλεις θα βρεθούν να απολογούνται, το λιγότερο…

  2. Ξενοφοβία, ρατσισμός, τοπικιστική εμμονή, έλλειψη αρχών και πνευματικής καλλιέργειας, έλλειψη ανθρωπιάς, θρασυδειλία, χαρακτηριστικά μιας κλειστής κοινωνίας. Κάπου στον πυρήνα της υπάρχει και κλίκα που καλλιεργεί και ενορχηστρώνει την εχθρότητα στο αλλοιώτικο, στο προοδευτικό. Δύσκολο να αλλάξεις τέτοια κοινωνία, δύσκολο να ξεριζώσεις δισειδαιμονίες και μεσαιωνικές αντιλήψεις. Θέλει γερή άμυνα και κόντρα και από άλλες ομάδες κατοίκων…..

  3. Πήγαν και έκαναν την καταγγελία στον πολιτιστικό σύλλογο????Και δεν ντραπηκαν που πήγαν σε πολιτιστικό σύλλογο να ζητήσουν κάτι τόσο απολίτιστο? Ελεος πιά με τον φασισμό τους.

  4. Γιαννη το γελιο λειπει απο την ζωη μας. Αφησε τους ή μαλλον παρακινησε τους να το κανουν να γελασουν τα χειλη μας λιγο…..

  5. Pingback: Αίτημα εξοστρακισμού εν έτει 2017! - Press Publica | Δημοσιογραφία για το δημόσιο συμφέρον

  6. μια διόρθωση μόνο “..να ζητήσω από τον εισαγγελέα προστασία από ανθρώπους που προφανώς χρίζουν ψυχολογικής υποστήριξης..” μάλλον χρήζουν ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ υποστήριξης!!!

  7. Δεν υπάρχουν λόγια, μόνο σκέψεις. Ότι χρειαστείς εδώ είμαστε

  8. Μη φοβάσαι τους θρασύδειλους ψευτόμαγκιες… Κάνε το χρέος σου ακόμη πιο αποφασιστικά!!!

  9. Δεν είναι κακό, Έγινες σύμβολο.

    Πολλά φιλιά, Βασίλης Αγιαννίδης

  10. Γιάννη το εξόχως τρομακτικό θα ήταν αν δεν υπήρχαν άνθρωποι να σε υποστηρίξουν. Ευτυχώς υπάρχουν. Είμαι σίγουρη οτι κι αυτό θα συμβαίνει κάπου ανά την ελληνική επικράτεια. Δυστυχώς.
    Ωστόσο παραμένει τρομακτικό. Ζήτα μου (μας) οτι βοήθεια χρειάζεσαι.

  11. Γιάννη, δηλώνω την συμπαράστασή μου. Την έμπρακτη (μη διστάσεις να μου τηλεφωνήσεις και θα έρθω ακαριαία με το Λάντα Nίβα) Αλλά να ξέρεις, πάρα πολύς κόσμος σε θαυμάζει. Έχεις βρει την ιδεώδη ισορροπία ανάμεσα σε vita activa και vita contemplativa, ανάμεσα σε μόχθο και στοχαστικό βίο, στην σκέψη και την πράξη. Απορώ πάντως που έμπλεξες. Ο ακραίος αυτός τύπος είναι η εξαίρεση του χιώτικου κανόνα Βασικά, οι Χιώτες έχουν ευσπλαχνία και ως ναυτικοί διαθέτουν ανθρωπισμό. Και ανοχή. Βέβαια, αν τους πειράξουν το πορτοφόλι αλλάζει. Έχει οικονομικά συμφέροντα ο συγκεκριμένος;
    Ό,τι χρειάζεσαι από Πυργί, σφύρα το !

  12. Γιάννη γιά να λέμε και του στραβού το δίκιο ο τύπος έχει δίκιο.
    Τι έχεις προσφέρει εσύ στη Βολισσό και στη Χίο?
    Την έχουν μάθει μερικές χιλιάδες χαζοχαρούμενοι κουλτουριάρηδες και κάμποσοι απ’ αυτούς την έχουν επισκεφτεί κιόλας μετά τη γνωριμία τους με εσένα και τα βιβλία σου και τη μαγαρίζουν… Έχουν έρθει και κάτι σχολεία να γνωριστούν με τη φύση δήθεν και κουραφέξαλα…
    Καταγράφεις και δίνεις αγώνα γιά να προστατέψεις τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα του τόπου, δηλαδή τις άχρηστες και οπισθοδρομικές παλιαντζούρες
    και όπως σοφά έλεγε και θα συμπλήρωνε ο Σημίτης: Προτιμάς και προμοτάρεις τα κουρεία αντί τα κομμωτήρια και τα καφενεία αντί τις καφετέριες.
    Εναντιώνεσαι στην ευημερία και το Ευρωπαικό όραμα των φιλοπρόοδων και πάνω απ’ όλα πολιτισμένων κατοίκων του χωριού που είναι και ντόπιοι (οπότε δικαιωματικά μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν) γιά μπαζώματα, αυθαιρεσίες, καταπατήσεις κ.λ.π. με γνώμωνα την αναβάθμιση των μετακινήσεων και την εξυπηρέτηση των πολιτών.

    Καλλιεργείς λέει φυσικά, χωρίς λιπάσματα και φυτοφάρμακα με κύριο μέλημα να τρέφεις το χώμα που σε τρέφει και να ομορφαίνεις το περιβάλλον. Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου…

    Και τέλος, γράφεις βιβλία… που σημαίνει ότι φουσκώνεις και ανοίγεις τα μυαλά των ανθρώπων και κυρίως των παιδιών τους, που αντί να κοιτάνε τη δουλειά τους και να γίνουν άξιοι συνεχιστές της κακογουστιάς, του κουτσαβακισμού, της μνησικακίας και του επαρχιώτικου συμπλέγματος, έχουν αρχίσει να σκέφτονται και να είναι περήφανοι γιά τον τόπο τους όχι γιατί έχει και γαμώ τα μπιτσόμπαρα με εύκολη πρόσβαση στην καταπατημένη παραλία, αλλά γιατί έχει ακόμα κάποιους ανθρώπους με καρδιά…

  13. Pingback: Αίτημα εξοστρακισμού εν έτει 2017! | Klik.news

  14. Σας ζηλεύω. Όχι γιατί κάποιοι θέλουν να φύγετε, φυσικά. Αλλά γιατί απολαμβάνετε την μαγευτική και ιστορική Χίο!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>