Η βία και το άλλο της άκρο

Η έκφραση είναι: καταδικάζω τη βία. Τελεία. Δεν έχει συνέχεια.
Το υπόλοιπο, το “απ’ όπου κι αν προέρχεται”, είναι τελείως περιττό και το λένε μόνον οι υποκριτές. Διότι η βία προέρχεται πάντα από φασιστικές συμπεριφορές και τους φορείς αυτών. Από πουθενά αλλού δεν πηγάζει βία. Όποιος φέρεται βίαια σε άνθρωπο ή άλλο πλάσμα της φύσης είναι φασίστας και τίποτε άλλο.

Για αυτόν τον απλούστατο λόγο είναι τελείως ανυπόστατη η λεγόμενη θεωρία των δύο άκρων, έτσι όπως την εκφράζει και την διαλαλεί η κυβέρνηση για να φοβερίζει τους νοικοκυραίους.
Διότι το άλλο άκρο της βίας είναι η καλλιέργεια, η ψυχή, ο σεβασμός, η υπόκλιση στο μεγαλείο, η διακριτικότητα, η ταπεινότητα, η Αριστερά

 

ΥΓ

Δεν υπάρχει αμυντική βία. Ο Αριστερός δεν αμύνεται βίαια. Αντιστέκεται, στηλώνει τα ποδάρια, δεν υποκύπτει, υπερασπίζεται τις ιδέες και την αξιοπρέπεια του, μέχρι θανάτου, συνήθως βίαιου από φασίστες. Η βία είναι τρόπος μη επιλέξιμος από άνθρωπο Αριστερό. Διότι δεν υπάρχει γι αυτόν, δεν μπορεί να συνυπάρξει με την ψυχή του, με την ύπαρξή του, δεν πάει το χέρι του

 

Be Sociable, Share!

4 thoughts on “Η βία και το άλλο της άκρο

  1. Φυσικά και η άμυνα δεν είναι βία. Και η Εθνική Αντίσταση, άμυνα στη βία ήταν. Ανάλογα τη βία λοιπόν και η άμυνα.

  2. Μια και ανέφερες και τη βία για τα άλλα πλάσματα της φύσης κι επειδή κι οι συμπεριφορές που εισπράττουμε είναι ανάλογες των δικών μας συμπεριφορών, δεν θάταν υπερβολή να πούμε ότι και για την βία, αλλά και για την κάθε φο-βία ευθύνεται η αφύσικη ζωή μας.
    Γιατί μήπως δεν επιλέγουμε να τρώμε τροφές που είναι προϊόντα βίας, όπως τα κρέατα;
    Και να πως φτάνουμε και στα εγκλήματα με κρίση ταυτότητας και υποφέρουμε
    από ψυχολογικά κι ένα σωρό άλλες αρρώστιες, που έχουν πάρει πλέον μορφή επιδημίας!
    Ο φόβος του θανάτου που το ζώο διαισθάνεται πριν τη σφαγή, ποτίζει τη σάρκα του με τοξίνες, που εκτός από τις αυξητικές ορμόνες, τα αντιβιοτικά, τα παρασιτοκτόνα, κ.λπ. φάρμακα, για να συντηρούνται τα πτώματα, μια χαρά φτάνουν στο πιάτο μας.
    Έτσι, μαζί μ’ όλες τις υπόλοιπες σκουπιδοτροφές/δηλητήρια που μας ταϊζουν, καταλήγουμε μόνοι μας να σκάβουμε τους τάφους μας με τα μαχαιροπήρουνά μας και τα δόντιά μας.

    Ο Πωλ ΜακΚάρτνεϊ έχει πει πολύ εύστοχα πει πως αν οι τοίχοι των σφαγείων ήταν γυάλινοι κανείς σώφρων δεν θα έτρωγε κρέας!

    Στην Μονή Μουνδών και στη Νέα Μονή Χίου, ανήμερα της γιορτής τους, σερβίρουν δωρεάν και ρεβυθοπίλαφο μια συνήθεια, που χάνεται στο χρόνο. Γιατί λοιπόν σε μια περίοδο κρίσης, δεν ενημερώνουν τον πληθυσμό, ότι πρωτεϊνη δεν είναι μόνο τα κρέατα αμφιβόλου προέλευσης, αλλά κι ο συνδυασμός οσπρίου με δημητριακό, που σύμφωνα και με την αγιουβερδική ιατρική αποτελεί πηγή ποιοτικής πρωτεϊνης.

    Τα συμφέροντα είναι τεράστια!… Και μας θέλουν ανήμπορους κι άρρωστους για να συντηρείται αυτό το σύστημα, που παράγει και προάγει την κάθε μορφή βίας.

  3. Εγώ λοιπόν δεν καταδικάζω τη βία.
    Το να λες ότι καταδικάζεις τη βία και τελεία, χωρίς να ζητάς να βρεις τις αιτίες που προκαλούν αυτή τη βία είναι για μένα υποκριτικό και φασιστικό και αυτό ακριβώς περιμένουν από μένα σήμερα (και πάντοτε) να κάνω οι εξουσίες.
    Γιατί καταδικάζεις τη βία; Για ποιο λόγο; Για να μας πεις ότι είσαι καλό και ηθικό παιδί; Ότι έχεις φιλοσοφία πασιφιστή; Ότι είσαι ο Μαχάτμα Γκάντι; Σέβομαι το Γκάντι, σέβομαι τους κοσμοκαλόγερους, σέβομαι τον αναχωρητισμό αλλά έχω επίγνωση ότι κατά βάθος όταν με «βιάσουν» θα «βιάσω». Και δεν προσπαθώ να το καμουφλάρω ρίχνοντας αναθέματα προκαταβολικά.
    Είναι σαφές ότι δεν υπάρχει καλή και κακή βία. Δεν υπάρχει ηθική στη βία. Υπάρχει μόνο η βία που υφίστασαι και η βία που ανταποδίδεις. Όταν υφίστασαι, ανταποδίδεις. Και δεν γίνομαι «καλός» επειδή απλά και μόνο υφίσταμαι βία και μπορεί να τυχαίνει να είμαι και αριστερός, και «μάρτυρας» και υποστηρικτής οποιουδήποτε «υψηλού ιδανικού». Είμαι απλά ανίσχυρος. Και αυτοί που ασκούν τη βία δεν είναι κακοί. Είναι απλά ισχυροί. Το κάνουν γιατί μπορούν. «Καλός» θα γίνω μόνο αν αύριο αποκτήσω ξαφνικά ισχύ και δεν ασκήσω βία. Αυτά για να έχουμε και λίγη αυτογνωσία.

  4. Εγώ πάλι δεν θα βάλω απόψεις. Θα κάνω ερωτήσεις.

    Τι γίνεται αγαπητοί σύντροφοι και φίλοι, όταν το κράτος αποφασίσει να δείξει τι αληθινά είναι; Τι θα κάνουμε όταν (και όχι αν) το “χρηματοοικονομικό υπόσυνολο” διεκδικήσει με τη ΒΙΑ τη θέση του ως κορωνίδα της πλάσης; Αμφισβητούμε ότι είναι σε θέση να το πράξει; Τι θα κάνουμε όταν το κράτος έρθει με τη ΒΙΑ να ξεριζώσει τους σπόρους μας;

    Τι θα κάνουμε όταν θα πρέπει να τους πληρώνουμε ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥΣ για να έχουμε ένα κομμάτι γη; Οταν θα αποφασίσουν να μας δείξουν ότι η γη που μας ταϊζει είναι για αυτούς ένα απλό εμπόρευμα και ήρθε η ώρα να αλλάξει ιδιοκτήτη; Ήδη έχουν δείξει τα δόντια τους με το χαράτσι για τη γη, που κι αν τελικά δεν έρθει, θα έρθει του χρόνου.

    Τι θα κάνουμε όταν θα είμαστε υποχρεωμένοι δια νόμου (δλδ δια της ΒΙΑΣ) να αγοράσουμε τους δικούς τους σπόρους που δεν θα φυτρώνουν και του χρόνου; Όταν θα μας πουν ότι το νερό τους ΑΝΗΚΕΙ και από πάνω απαγορεύεται να μαζεύουμε το νερό της βροχής;

    Κύριε Μακριδάκη τι θα κανεις όταν έρθουν οι κλητήρες στα περιβόλια σου; Θα γίνει, να μην έχεις αμφιβολία. Μην ξεχνάς ότι θα είναι “νόμιμοι” και θα συνοδεύονται από άτομα που θα ασκούν κρατική ΒΙΑ.

    Είναι αδίστακτοι. Θα καταστρέψουν τα πάντα για να βγάλουν περισσότερα χαρτάκια (που τα ονομάζουν χρήμα). Δεν θα σταματήσουν πουθενά, μέχρι να διαλύσουν τον πλανήτη, τις ζωές μας και κάθε ελπίδα που υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο. Γιατί αυτή είναι η φύση τους. Το κίνημα της αποανάπτυξης, της σμίκρυνσης, της αρμονίας με τη φύση, της αλληλεγγύης, το κίνημα του λιγότερου και αποδοτικότερου οφείλει να βγει μπροστά επιθετικά. Απόψεις περί βίας σαν αυτές είναι προς τη λάθος κατεύθυνση. Και είναι αναπόφευκτο να μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας (με τους φυσικούς ρυθμούς πάντα, και όταν έρθει η ώρα).

    Ορίστε δεν άντεξα, διατύπωσα άποψη παρόλο που είπα ότι δεν θα το κάνω.

    ΥΓ. Τα ιδανικά της αρμονίας με τη φύση, της τήρησης των φυσικών ρυθμών, της ολιγάρκειας, κάποτε τα είχαν όλοι οι άνθρωποι. Μετά ήρθαν κάποιοι, άρπαξαν τη γη τους, τους έστειλαν στα εργοστάσια και στα διαμερίσματα και έφεραν την ανάπτυξη. Πρωταρχική συσσώρευση το είπαν μεταγενέστερα…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>