Μετάλλαξης συμπτώματα

Τον δουλευτή σου ανάπαυε και προκοπή ας μην κάνεις, λέει ο Θόδωρος ο Πεπόνας στο βιβλίο μου “του Θεού το μάτι” και πράγματι έτσι ήταν κάποτε οι άρχοντες στην ελληνική επαρχία.

Από τη στιγμή που γίνανε όλοι δούλοι του χρηματοοικονομικού συστήματος μεταλλάχθηκαν σε αρχοντοχωριάτες και κατόπιν σε υπανθρώπους

Η Μανωλάδα δείχνει εδώ και χρόνια την κατάντια αυτού του λαού. Όχι μόνον των αδίστακτων “εργοδοτών” αλλά και της σιωπηρής μάζας που ανέχεται και είναι συνένοχη

Be Sociable, Share!

6 thoughts on “Μετάλλαξης συμπτώματα

  1. H μεταλλαγμένη αριστερά που υποστήριζει τόσα χρόνια το δουλεμπόριο και την αθρώα εισβολή εκατομμυριών χωρίς να έχει διασφαλιστεί ούτε το ελάχιστο για αυτούς πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της.
    Αυτή η συνένοχη «αριστερά» συνεχίζει και σήμερα να λέει παραμύθια. Να χαρακτηρίζει τη δολοφονική επίθεση του Αφέντη της φράουλας, σαν «ρατσιστική»!!!
    Συγκαλύπτει δηλαδή το καθεστώς της νέας δουλείας που έχει επιβληθεί, μέσω των εισαγόμενων αλλοδαπών δούλων και της σύγχρονης δουλεμπορίας.
    Ο Αφέντης της Ηλείας φέρθηκε σαν Αφέντης προς δούλο. Η συμπεριφορά τους καθορίστηκε ΟΧΙ από τα «ρατσιστικά» του «αισθήματα» (μάλλον φανατικός «αντιρατσιστής» είναι), αλλά από τα οικονομικά του συμφέροντα και από την ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ των τσιφλικάδων…
    Η Μανωλάδα σηματοδοτεί την τύχη που θα έχουν ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι, το σύνολο του ελληνικού λαού, αν εκπέσουν στην κατάσταση του δούλου, όπως επιδιώκεται…
    Και η «αριστερά» πιπιλίζει την ίδια καραμέλα του «αντιρατσισμού»: Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ του «αντιρατσισμού»

  2. Της μεταλλαξης με την εννοια της τροποποίησης τα συμπτώματα, τα βλέπουμε απο χρόνια!
    Τώρα απόλαυσε την συνειδητοποίηση. Κοίτα πως πεφτουν οι μάσκες με ρυθμούς τρελούς! Κοίτα πως πέφτουν οι Αφέντες της παγίδας στην παγίδα τους την ίδια..
    Τρομάρα μαζί και σιχαμάρα! Απαραίτητο όμως στάδιο προς την εξυγίανση τελικά.
    Μετάλλαξη, με την έννοια της αλλαγής απο μέσα.

  3. Reminds me of the case known as the 1914 Ludlow massacre, where Rockefeller thugs fired machine guns into the camp of striking miners. All of this was done with the complicity of the authorities who turned a blind eye or even actively supported the crime. Amongst the dead were also women and children, as well as the lead union organiser of Greek origin, Louis Tikas. It is beyond me how a nation that is so widely represented abroad can be so indifferent to the plight of those seeking shelter within its borders. But I suppose as slaves and worshipers of an economic system that relies on exploitation, the progression to annihilation of those weaker than us is only natural. Not to mention what the prior comments rightfully describe as the failure of our liberal institutions. Just a glance at our leading news publications shocks with its sterility and lack of moral engagement, supposedly in the interests of objectivity. In what can only be described as a perversion of logic, the suffering of the victims is put into the context of an economic necessity for the farming industry. “We have to mistreat them and pay them badly because otherwise we do not make money”. Where are we heading when the human being becomes nothing more than a unit of production, a tool to be used and then discarded when it no longer performs to one’s wishes? What we do not realise is that there is a thin line between victim and victimised and one day the tables may turn on us both rapidly and violently.

    • Dear Murcat,
      The protagonists of this modern day Greek tragedy misunderstood.

      Yiannis Makridakis’ short story starts with a gnome or proverb in more English, “Τον δουλευτή σου ανάπαυε και προκοπή ας μην κάνεις, λέει ο Θόδωρος ο Πεπόνας….”, now, this sounds similar, to the Greeks of the last 60 years as “Τον βολευτή σου ανάπαυε και προκοπή ας μην κάνεις, λέει ο Θόδωρος ο Πεπόνας…..”, which is again a hearing- inefficiency and the word “βολευτής” is the actual “βουλευτής” . This is what we were doing all those years, we were taking care of our βουλευτές who became our βολευτές who of course, μας “βολεύουν”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>